وزير اقتصاد و دارايي:
مردم به اطلاعات غلط درباره قانون هدفمندکردن یارانه ها اعتنایی نکنند

یزدفردا:حسینی گفت:خوشبختانه علاوه بر مردم اصناف، تولید کنندگان و متولیان حمل و نقل نیز توجه ویژه ای در حفظ شرایط داشته اند که جای تشکردارد.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت:‌ مردم همانگونه که به دولت اعتماد کردند و تاکنون به اخبار و اطلاعات غلط درباره قانون هدفمندکردن یارانه ها اعتنایی نکردند در ادامه نیز به اخبار و اطلاعاتی که با اهداف مغرضانه منتشر می شود توجه نکنند.

به گزارش یزدفردا  به نقل از واحد مرکزی خبر،سیدشمس الدین حسینی در حاشیه جلسه شب گذشته هیئت دولت افزود:‌ خوشبختانه علاوه بر مردم اصناف، تولید کنندگان و متولیان حمل و نقل نیز توجه ویژه ای در حفظ شرایط داشته اند که جای تشکردارد.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: ‌البته باید از نمایندگان رسانه های گروهی و اصحاب رسانه که تلاش کردند اخبار درست و صحیح به دست مردم برسد و در عین حال تلاش و همت کردند که سره را از ناسره تفکیک کنند، تشکر می کنم.

حسینی موفقیت اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها را چشمگیر توصیف کرد و گفت: همه بر این موفقیت اذعان دارند و این دستاورد نشانه بزرگواری مردم است.

وی افزود: ما در این مسیر سازنده در حال حرکت هستیم و در آینده هم مردم باید مراقب باشند و به هر حال این طرحی است که سبب ارتقا‌ اقتصاد و رونق زندگی ایرانیان می شود.

حسینی گفت:‌ خیلی ها دنبال آن هستند که به هر طریقی که شده مانع تراشی کنند چون می دانند نقطه اتکای ما هم به مردم است و به همین دلیل تلاش خواهند کرد که مردم را به نوعی از آینده این طرح نگران کنند.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود:‌ ما می خواهیم به مردم بگوییم و از آنها خواهش کنیم که مثل گذشته که اعتماد کردند، اعتماد خود را مضاعف کنند و از رسانه های گروهی می خواهیم آن نقش سازنده ای که ایفا کرده اند را همچنان ادامه دهند.

حسینی گفت: مطمئن باشید که آینده از امروز به مراتب بهتر خواهد بود چرا که ما برخی از آثار میان مدت این طرح را به زودی می بینیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا